1. ابزارهای لازم را آماده کنید: ابزار مورد نیاز خود را جمع آوری کنید، از جمله شانه یا کلنگ، قیچی، و کیسه یا ظرف زباله.
  2. از بین بردن موهای شل: برای از بین بردن موهای شل، به آرامی انگشتان خود یا شانه را از میان موهای برس بکشید. این موها را در کیسه یا ظرف زباله بریزید.
  3. رشته‌های بلند را برش دهید: از قیچی استفاده کنید تا رشته‌های بلندی از مو را که در اطراف موهای درهم پیچیده است، با احتیاط کوتاه کنید. مراقب باشید که موهای خود را نبرید.
  4. از شانه یا پیک استفاده کنید: اگر موها در برس محکم بافته شده اند، از شانه یا چنگال برای شل کردن آن استفاده کنید. شانه یا چیدمان را در پایه موها قرار دهید و به آرامی موها را بلند کرده و از برس جدا کنید.
  5. موها را از بین ببرید: هنگامی که موها را با شانه یا پین شل کردید، با انگشتان یا موچین خود آن را از برس جدا کنید. آن را در کیسه یا ظرف زباله بیندازید.
  6. برس روی دست خود: برای از بین بردن بیشتر موهای فرو رفته، برس را با موهایی که رو به پایین است نگه دارید و محکم آن را روی دست دیگر خود بکشید. اصطکاک به کندن موهای باقیمانده کمک می کند.
  7. برس را روی سطح سخت ضربه بزنید: برس را روی یک سطح سخت مانند میز یا سینک بکوبید تا موهای سرسختی که بین موها گیر کرده اند از جای خود خارج شوند. این تکنیک برای برس هایی با موهای منعطف به خوبی جواب می دهد.
  8. از مسواک استفاده کنید: برای مسواک‌های کوچک‌تر یا مسواک‌هایی که دسترسی به آنها سخت‌تر است، یک مسواک قدیمی می‌تواند در از بین بردن موها مؤثر باشد. به آرامی موها را با مسواک مسواک بزنید تا رشته های باقیمانده از جای خود خارج شوند.
  9. خیساندن در آب گرم صابون: اگر برس هنوز کاملاً تمیز نیست، یک لگن یا سینک را با آب گرم و یک صابون یا شامپو ملایم پر کنید. برس را زیر آب فرو ببرید و بگذارید چند دقیقه خیس بخورد تا موهای باقیمانده شل شود.
  10. موهای اسکراب: پس از خیساندن، از مسواک یا انگشتان خود استفاده کنید تا به آرامی موها را بشویید. این کار به از بین بردن موهای باقی مانده و باقی مانده کمک می کند.
  11. کاملاً بشویید: برس را زیر آب جاری گرم بشویید تا باقیمانده صابون یا شامپو پاک شود. مطمئن شوید که تمام موها و محصولات پاک کننده کاملا شسته شده اند.
  12. اجازه دهید در هوا خشک شود: در نهایت، برس را روی یک حوله تمیز قرار دهید یا آن را وارونه آویزان کنید تا قبل از استفاده مجدد در هوا کاملاً خشک شود. مطمئن شوید که کاملا خشک است تا از رشد کپک یا کپک جلوگیری شود.

3 روش ساده برای از بین بردن مو از برس:

اگر به دنبال روش های سریع و آسان برای از بین بردن مو از برس هستید، در اینجا سه ​​راه ساده وجود دارد:

  1. استفاده از دستانتان: برای از بین بردن موهای شل، با کشیدن انگشتان خود از میان موهای برس شروع کنید. موها را از برس جدا کرده و در کیسه یا ظرف زباله بیندازید. این روش برای برس هایی با کمترین تجمع مو موثر است.
  2. استفاده از شانه: یک شانه با دندانه پهن بردارید و آن را در پایه موها قرار دهید. با استفاده از دندانه های شانه موها را به آرامی بلند کرده و از برس جدا کنید. این روند را تا زمانی که بیشتر موها از بین بروند ادامه دهید.
  3. استفاده از نوار: یک تکه نوار چسب، مانند نوار چسب یا نوار بسته بندی، دور دست خود بپیچید به طوری که قسمت چسبنده آن به سمت بیرون باشد. دست خود را روی موهای برس فشار دهید و آن را به جلو و عقب بچرخانید و اجازه دهید نوار موهای شل را ببرد. این مرحله را تکرار کنید تا مویی دیگر به نوار نچسبد.

این روش‌های ساده برای برداشتن سریع موهای زائد از برس‌ها کاملا مطلوب هستند و می‌توانند به طور منظم برای جلوگیری از تجمع بیش از حد موهای زائد انجام شوند.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...